dołącz do nas!

Nasz zespół to zgrana grupa doświadczonych i ambitnych specjalistów, nie oznacza to jednak zamkniętych drzwi dla „nowych”. Rozwijamy się i nie jest wykluczone, że poszukujemy właśnie Ciebie.

Jeśli chcesz do nas dołączyć i spełniasz warunki jednego z poniższych profili, wyślij CV (w wersji polskiej i angielskiej) oraz kilka słów od siebie na adres: gammapr@gammapr.pl

Oferujemy z pewnością rozwojową pracę na rzecz prestiżowych klientów, duży stopień samodzielności i niezależności oraz sporą dawkę wiedzy. Miejsce pracy – naturalnie Wrocław.

PR Manager

Od kandydatów wymagamy:

  • praktyki zawodowej w agencji PR na samodzielnym stanowisku (minimum 2 lata), w tym doświadczenia w realizacji projektów brand PR lub business PR popartego sukcesami,
  • wykształcenia wyższego kierunkowego (PR, dziennikarstwo, polonistyka),
  • doświadczenia w organizacji eventów i spotkań prasowych,
  • znajomości mediów oraz własnych relacji z konkretnymi dziennikarzami,
  • łatwości w pisaniu i redagowania tekstów,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • dobrej prezencji i umiejętności tworzenia profesjonalnych prezentacji.

Zadania:

  • przygotowywanie oraz wysyłka tekstów prasowych,
  • planowanie oraz realizowanie strategii komunikacji dla produktu/brandu,
  • samodzielne prowadzenie projektów oraz umiejętność delegowania zadań,
  • odpowiedzialne pełnienie roli rzecznika prasowego klienta,
  • kontakt z mediami,
  • przygotowywanie raportów dla klienta, często w języku angielskim.

Poszukiwane cechy charakteru:

  • komunikatywność i kreatywność,
  • doskonała organizacja pracy i umiejętność określania priorytetów,
  • odpowiedzialność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • chęć poznawania nowych trendów, narzędzi, umiejętności.

Specjalista ds. social media

Od kandydatów wymagamy:

  • znakomitej orientacji w obszarze mediów społecznosciowych i blogosferze (znajomość narzędzi komunikacyjnych, platform),
  • doświadczenia w prowadzeniu profili na kilku portalach społecznościowych,
  • fantazji i lekkiego pióra,
  • wiedzy z zakresu e-pr i e-marketingu,
  • znajomości języka angielskiego,
  • mile widziane doświadczenie we współpracy z kluczowymi blogerami,
  • mile widziana znajomość podstaw narzędzi programistycznych (HTML, PHP, Java).

Zadania:

  • planowanie oraz realizowanie strategii komunikacji dla produktu/brandu w mediach społecznościowych,
  • współprowadzenie projektów i kampanii e-pr,
  • prowadzenie profili dla marki lub produktu,
  • prowadzenie działań w blogosferze,
  • śledzenie trendów i wdrażanie nowych narzędzi w obrębie e-pr i e-marketingu.

Poszukiwane cechy charakteru:

  • komunikatywność i kreatywność,
  • doskonała organizacja pracy i umiejętność określania priorytetów,
  • odpowiedzialność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • chęć poznawania nowych trendów, narzędzi, umiejętności.