Le Grand

Kampania w blogosferze dla marki Le Grand

Klient

Le Grand to linia stylowych rowerów miejskich, w których zakochasz się od pierwszego wejrzenia. Marka należy do firmy Kross S.A. największego polskiego producenta rowerów i akcesoriów rowerowych.

Rodzaj kampanii

PR produktu w blogosferze

Grupa docelowa

aktywne  i modne kobiety, media kobiece, modowe, fitness i pro-zdrowotne

^ na górę strony

Cele kampanii

  • promowanie marki Le Grand jako producenta wysokiej klasy rowerów miejskich
  • pokazanie miejskich rowerów dla kobiet z serii Originals, Classic, Comfort, Utility oraz Cruiser na opiniotwórczych blogach lifestyle jako eleganckich, modnych, a przy tym bardzo praktycznych
  • wsparcie działań reklamowych producenta w celu uwiarygodnienia przekazu reklamowego, wzmocnienia estetycznych, praktycznych cech pokazywanych rowerów
^ na górę strony

Narzędzia

  • kampania wiosenno-letnia z wybranymi blogerkami lifestylowymi i modowymi
  • sesje modowe, wnętrzarskie i lifestylowe z rowerami,
  • wpisy oraz insta stories w social media
  • artykuły na blogach
  • konkurs dla czytelniczek
^ na górę strony

Rezultaty

  • Dotarcie do ponad 350 tys. zaangażowanych odbiorców blogów
  • 4 sesje zdjęciowe z udziałem rowerów z serii Originals oraz Utility
  • 5 wpisów na bloga wraz z autorskimi zdjęciami blogerek
  • 16 postów w social media (Facebook, Instagram), które uzyskały łącznie ponad 6,1 tys. polubień i blisko 600 komentarzy
^ na górę strony

Materiały

« powrót do realizacji