KROSS – PR korporacyjny w mediach biznesowych

Klient

KROSS jest czołowym producentem rowerów i akcesoriów rowerowych w Polsce, którego produkty można kupić także w wielu krajach za granicą. W swojej ofercie ma wszystkie nowoczesne modele dwóch kółek – górskie, szosowe, elektryczne, miejskie, turystyczne czy dziecięce. W 2019 roku uruchamia w swojej fabryce w Przasnyszu unikatową linię produkcyjną karbonowych ram rowerowych, co oznacza lepszy proces sprawowania kontroli nad jakością i sporą przewagę nad konkurencją.

Rodzaj kampanii

PR korporacyjny – wzmocnienie wizerunku firmy oraz przedstawicieli firmy

Grupa docelowa

Czytelnicy mediów biznesowych: biznesmeni, menadżerowie w dużych firmach, pracownicy dużych korporacji aktywnie spędzający wolny czas

^ na górę strony

Cele kampanii

  • Nakierowanie uwagi mediów o biznesowych sukcesach i przyszłych projektach KROSSA.
  • Ugruntowanie wizerunku tej marki jako lidera branży w Polsce o poważnych zagranicznych ambicjach i projektach korporacyjnych.
  • Wypromowanie pracowników KROSSA, stojących za najważniejszymi projektami firmy.
^ na górę strony

Narzędzia

  • komunikaty prasowe, galerie zdjęć
  • wywiady z pracownikami KROSSA w najważniejszych tytułach drukowanych i online
  • spotkania z dziennikarzami, zainteresowanie ich tematem podróży podczas firmowych i branżowych wydarzeń docelowych
^ na górę strony

Rezultaty

Zwrócenie uwagi mediów na biznesowe sukcesy firmy KROSS, m.in. na tytuł Superbrands, przyznawany na podstawie badań ośrodka ARC Rynek i Opinia (rozpoznawalność marki sportowej).

 

Wypromowanie w mediach o profilu biznesowym i lokalnym kampanii BikeDAY, polegającej na zachęcaniu pracowników centrów  biznesowo-usługowych w największych polskich miastach do dojeżdżania do pracy na rowerze. Niemal 40 artykułów w najważniejszych tytułach, w tym:

 

 

Artykuł i materiał wideo o inwestowaniu w kolarstwo górskie:

 

 

Okładkowy artykuł w dzienniku „Rzeczpospolita” (56 tys. nakładu) i na portalu rp.pl (9,6 mln/moto.rp.pl) o coraz większym znaczeniu segmentu eBike’ów w sprzedaży rowerów elektrycznych na Zachodzie i w Polsce. Dalsze artykuły o rozwoju branży rowerów elektrycznych w Polsce na portalach onet.pl, businessinsider.pl i tvn24bis.pl.

 

 

Wywiad z project managerem KROSSA w dzienniku „Rzeczpospolita” i na stronie rp.pl o projekcie wynajmu rowerów KROSS prywatnym firmom, branży turystycznej i samorządom: Już co dziesiąty Polak dojeżdża rowerem do pracy

 

Artykuł i materiał wideo o rowerach elektrycznych na portalu strefabiznesu.pl: Rynek ebikeów w Polsce jeszcze raczkuje, ale to się zmienia. Szybko

 

Tekst w dzienniku „Gazeta Wyborcza” (156 tys. nakładu) i na portalu wyborcza.pl (41 mln odsłon) o prezesie KROSSA Zbigniewie Sosnowskim oraz historii jego biznesowej kariery: Marzył o Porsche, sprzedaje rowery

^ na górę strony

Materiały

« powrót do realizacji