Epson Way

Magia światła i atramentu – niezwykły event firmy Epson

Klient

Epson jest globalnym liderem innowacyjności. Szeroka oferta firmy obejmuje produkty od drukarek atramentowych i systemów drukowania, przez projektory 3LCD i roboty przemysłowe po czujniki i inne mikrourządzenia.

Rodzaj kampanii

  • Wydarzenie specjalne – event.  Spotkanie dla przedstawicieli mediów oraz blogerów technologicznych zorganizowaliśmy 30 listopada 2017 roku w Centrum Sztuki w warszawskim Zamku Ujazdowskim.
  • Event rozpoczął jedyny w swoim rodzaju spektakl pantonimy pt. „The Epson Way” w wykonaniu awangardowej grupy artystycznej Cloud Theater. W tworzonej w czasie rzeczywistym scenografii kreowanej światłami projektorów Epson rzutujących na scenę grafikę rysowaną w czasie rzeczywistym przez artystę na tablecie, aktorka w symboliczny sposób odtwarzała historię firmy z uwzględnieniem etapów rozwoju i powstawania kluczowych produktów.
  • Kolejnym punktem spotkania była prezentacja, współprowadzone przez szefa polskiego oddziału firmy Krzysztofa Modrzewskiego i znanego pasjonata nowych technologii, Zbyszka Urbańskiego. Jej tematem było przedstawienie pozycji Epson na świecie i w Polsce, rozwój, który do niej doprowadził oraz wizja przyszłości budowana w oparciu o technologię Epson z uwzględnieniem ekologii jako kluczowego czynnika generującego zrównoważony rozwój i oszczędności.

Grupa docelowa

  • dziennikarze z mediów IT, lifestyle oraz B2B
  • blogerzy technologiczni
  • miłośnicy technologii, fotografowie, przedsiębiorcy
^ na górę strony

Cele kampanii

  • prezentacja nowych linii produktowych projektorów oraz nowej linii urządzeń drukujących Eco Tank ITS
  • możliwość podjęcia dialogu między przedstawicielami marki Epson a przedstawicielami mediów IT, B2B oraz lifestylowych na temat produktów marki a także rozmów o trendach i nowinkach technologicznych
^ na górę strony

Narzędzia

  • media relations skupione na najważniejszych dziennikarzach z mediów IT, B2B and lifestyle
  • materiały prasowe oraz graficzne związane z nowymi liniami produktów
  • wywiady i materiały ekskluzywne dla dziennikarzy, którzy pojawili się na evencie
^ na górę strony

Rezultaty

  • w evencie wzięło udział 31 dziennikarzy z mediów IT, lifestylowych i B2B
  • do tej pory wydarzenie zaowocowało 30 publikacjami m.in. w DobreProgramy.pl (WP), Chip.pl, Videotesty.pl, Spidersweb.pl czy w magazynie Focus
  • zaaranżowano również kilka wywiadów, wiele testów oraz recenzji produktów marki Epson
  • Zasięg akcji: 5,2 mln osób
  • AVE: 720 000 zł
^ na górę strony

Materiały

« powrót do realizacji