
Magia światła i atramentu – niezwykły event firmy Epson
Klient
Epson jest globalnym liderem innowacyjności. Szeroka oferta firmy obejmuje produkty od drukarek atramentowych i systemów drukowania, przez projektory 3LCD i roboty przemysłowe po czujniki i inne mikrourządzenia.
Rodzaj kampanii
- Wydarzenie specjalne – event. Spotkanie dla przedstawicieli mediów oraz blogerów technologicznych zorganizowaliśmy 30 listopada 2017 roku w Centrum Sztuki w warszawskim Zamku Ujazdowskim.
- Event rozpoczął jedyny w swoim rodzaju spektakl pantonimy pt. „The Epson Way” w wykonaniu awangardowej grupy artystycznej Cloud Theater. W tworzonej w czasie rzeczywistym scenografii kreowanej światłami projektorów Epson rzutujących na scenę grafikę rysowaną w czasie rzeczywistym przez artystę na tablecie, aktorka w symboliczny sposób odtwarzała historię firmy z uwzględnieniem etapów rozwoju i powstawania kluczowych produktów.
- Kolejnym punktem spotkania była prezentacja, współprowadzone przez szefa polskiego oddziału firmy Krzysztofa Modrzewskiego i znanego pasjonata nowych technologii, Zbyszka Urbańskiego. Jej tematem było przedstawienie pozycji Epson na świecie i w Polsce, rozwój, który do niej doprowadził oraz wizja przyszłości budowana w oparciu o technologię Epson z uwzględnieniem ekologii jako kluczowego czynnika generującego zrównoważony rozwój i oszczędności.
Grupa docelowa
- dziennikarze z mediów IT, lifestyle oraz B2B
- blogerzy technologiczni
- miłośnicy technologii, fotografowie, przedsiębiorcy
Cele kampanii
- prezentacja nowych linii produktowych projektorów oraz nowej linii urządzeń drukujących Eco Tank ITS
- możliwość podjęcia dialogu między przedstawicielami marki Epson a przedstawicielami mediów IT, B2B oraz lifestylowych na temat produktów marki a także rozmów o trendach i nowinkach technologicznych
Narzędzia
- media relations skupione na najważniejszych dziennikarzach z mediów IT, B2B and lifestyle
- materiały prasowe oraz graficzne związane z nowymi liniami produktów
- wywiady i materiały ekskluzywne dla dziennikarzy, którzy pojawili się na evencie
Rezultaty
- w evencie wzięło udział 31 dziennikarzy z mediów IT, lifestylowych i B2B
- do tej pory wydarzenie zaowocowało 30 publikacjami m.in. w DobreProgramy.pl (WP), Chip.pl, Videotesty.pl, Spidersweb.pl czy w magazynie Focus
- zaaranżowano również kilka wywiadów, wiele testów oraz recenzji produktów marki Epson
- Zasięg akcji: 5,2 mln osób
- AVE: 720 000 zł
Materiały
Pobierz (0.09 MB)
IT Reseller Epson Way
Pobierz (0.43 MB)
Dobre Programy Epson
Pobierz (0.67 MB)
PC World Epson
Pobierz (0.49 MB)
Biuro-kreacja.info o Epson
Pobierz (0.41 MB)
IT Reseller - Epson Way