kampania dla Hamy

PR produktowy dla linii akcesoriów dla graczy uRage

Klient

Hama Sp. Z o.o. – jeden z największych producentów elektroniki użytkowej oraz dystrybutor takich marek jak Fresh’n’Rebel, KOSS, Marshal, Oregon i innych.

Rodzaj kampanii

PR produktu, e-PR i media relations z elementami marketingu

Grupa docelowa

Młode osoby, gracze, media IT oraz gadżetowe, subskrybenci kanałów YouTube o tematyce gamingowej

^ na górę strony

Cele kampanii

– promowanie marki uRage jako alternatywy dla droższych peryferii przeznaczonych dla graczy

– zaprezentowanie możliwości akcesoriów poprzez recenzje i testy

– wsparcie marki poprzez działania PR w zróżnicowanych mediach

^ na górę strony

Narzędzia

– tworzenie atrakcyjnego contentu dla mediów internetowych – artykuły, materiały produktowe

– stały kontakt i współpraca z redaktorami zajmującymi się trendami w branży komputerowej i gamingowej

– aranżowanie testów oraz recenzji w dużych mediach internetowych, drukowanych, kanałach YouTube

– aranżowanie konkursów w mediach IT

^ na górę strony

Rezultaty

– zorganizowanie videorecenzji akcesoriów uRage na kanałach YouTube VideoBlogTech, Rooshken, Skull

– prezentacja reklamowa nowej linii myszy uRage w CD Action

– włączenie produktów uRage do prezentownika na portalu WhatNext, Kobieta.gazeta.pl

– promowanie nowości z linii uRage podczas targów Poznań Game Arena 2016 oraz 2017 (między innymi na portalach Benchmark, TechnoStrefa, Instalki, dobreprogramy, Interia, Stuff).

– zorganizowanie konkursów między innymi w Dzienniku Wschodnim i portalu dobreprogramy.pl

– zorganizowanie recenzji m.in. na portalach dobreprogramy.pl, Stuff, videotesty, Ekspert Ceneo

– obecność produktów uRage w takich magazynach jak PC Format, Stuff, T3, Komputer Świat.

– ponad 100 publikacji w mediach online oraz drukowanych

^ na górę strony

Materiały

« powrót do realizacji