Promocja wyprawy KROSS the Himalaya 2018

Klient

KROSS jest czołowym producentem rowerów i akcesoriów rowerowych w Polsce, którego produkty można kupić także w wielu krajach za granicą. W swojej ofercie ma wszystkie nowoczesne modele dwóch kółek – górskie, szosowe, elektryczne, miejskie, turystyczne czy dziecięce. W 2019 roku uruchamia w swojej fabryce w Przasnyszu unikatową linię produkcyjną karbonowych ram rowerowych, co oznacza lepszy proces sprawowania kontroli nad jakością i sporą przewagę nad konkurencją.

Rodzaj kampanii

  • Wysyłka materiałów prasowych przed, w trakcie i po zakończeniu wyprawy KROSS the Himalaya 2018. Cotygodniowe informowanie dziennikarzy na bieżąco (raporty prasowe wraz ze zdjęciami) o przebiegu wyprawy, storytelling.
  • Aranżowanie występów Marcina Korzonka przed wyprawą w telewizji („Teleexpress” TVP1, „Fakty” TVP Wrocław) i radiu (Radio Wrocław, Radio RAM, Radio Eska, Radio Wawa)
  • Aranżowanie występów Marcina Korzonka po wyprawie w telewizji („Fakty” TVN, „Fakty” TVN24 BiS, „Fakty po południu” TVN24, „Teleexpress Extra” TVP Info, „Dzień dobry TVN”, „Fakty” TVP Wrocław, „Fakty o poranku” TVP Wrocław, „Pytanie na śniadanie” TVP2) i radiu (Radio RMF FM, Radio RMF FM Classic, Program Czwarty Polskiego Radia, Radio Eska, Radio Wawa, Radio Wrocław, Radio RAM, Radio Złote Przeboje, Meloradio, Radio Gra Wrocław),
  • Udział pracownika agencji w nagraniach na potrzeby telewizji
  • Dostarczanie dziennikarzom wszelkich dodatkowych informacji na temat wyprawy (wyselekcjonowane zdjęcia, mapa z trasą przejazdu itp.)

Grupa docelowa

  • dziennikarze z mediów lifestyle
  • redakcje zajmujące się tematycznie turystyką i podróżami
  • media wrocławskie
  • media o profilu rowerowym
  • mass-media (telewizja i radio)
^ na górę strony

Cele kampanii

  • wypromowanie marki KROSS jako sponsora angażującego się w ambitne i spore przedsięwzięcia dotyczące Himalajów, najwyższego pasma górskiego świata, kojarzącego się wszystkim powszechnie z ekstremalnymi warunkami
  • wypromowanie turystycznego modelu roweru KROSS Trans 11.0 , który poradzi sobie nawet w surowym himalajskim otoczeniu
  • wypromowanie postaci podróżnika Marcina Korzonka, instruktora turystyki rowerowej i organizatora dalekich wypraw, już wcześniej współpracującego z firmą KROSS
^ na górę strony

Narzędzia

  • komunikaty prasowe, zdjęcia, linki do profilu FB podróżnika i jego strony internetowej
  • nagrania wideo dostarczone przez bohatera wyprawy
  • kontakty z dziennikarzami, zainteresowanie ich tematem podróży, storytelling
  • występy Marcina Korzonka w telewizji z rowerem i w koszulce z logo KROSSA i wyprawy, branding. Używanie nazwy KROSS the Himalaya 2018, bezpośrednio kojarzącego się z marką rowerową
  • wpisy na Facebooku podróżnika z bieżącą relacją z podróży
^ na górę strony

Rezultaty

  • co najmniej 105 publikacji na temat KROSS the Himalaya 2018, w tym: online 70, radio 20, tv 12, prasa 3. Łączny szacowany zasięg wyniósł prawie 48 000 000
  • występy Marcina Korzonka w czołowych stacjach telewizyjnych i radiowych w Polsce o największym zasięgu: „Fakty” TVN, „Fakty” TVN24 BiS, „Fakty po południu” TVN24, „Teleexpress” TVP1, „Teleexpress Extra” TVP Info, „Dzień dobry TVN”, „Fakty” TVP Wrocław, „Fakty o poranku” TVP Wrocław, „Pytanie na śniadanie” TVP2, Radio RM FM, Radio RMF FM Classic, Program Czwarty Polskiego Radia, Radio Eska, Radio Wawa, Radio Wrocław, Radio RAM, Radio Złote Przeboje, Meloradio, Radio Gra Wrocław)
  • publikacje na temat wyprawy na stronach głównych najpopularniejszych serwisów męskich lifestyle: playboy.pl, ckm.pl, menway.interia.pl, menworld.pl oraz takich portalach jak turystyka.wp.pl, rmf.fm, rmf24.pl i sztos.pl
  • artykuł o projekcie Marcina Korzonka w tygodniku „Angora” (ok. 450 000 nakładu)
  • publikacje o KROSS the Himalaya 2018 na czołowych portalach wrocławskich, m.in: gazetawroclawska.pl, wroclaw.wyborcza.pl, tuwroclaw.com, wroclaw.pl i radiowroclaw.pl
  • artykuły o wyprawie w „Gazecie Wrocławskiej”
  • publikacja o wyprawie na czołowych portalach o tematyce rowerowej
^ na górę strony

Materiały

« powrót do realizacji