Kampania w mediach dla nowej linii laptopów
Cel kampanii
Niedawno przeprowadziliśmy intensywną i kompleksową akcję dla naszego klienta NVIDIA w partnerstwie z Media Expert w mediach. Celem akcji było zwiększenie widoczności promocji na laptopy z wydajnymi kartami graficznymi GeForceRTX serii 30 oraz przedstawienie ich szerokich możliwości. Nasz cel osiągnęliśmy poprzez staranne wybranie medium, odpowiednią identyfikację wizualną oraz przekaz, który dotarł bezpośrednio do odbiorcy właśnie na różnych platformach.
Działania
Osią akcji było zorganizowanie konkursu dla czytelników portalu technologicznego PPE.pl, który angażował ich w kreatywny sposób. Co ważne, ten właśnie portal wybraliśmy ze względu na jakośc jego treści, duży zasięg oraz bardzo zaangażowanych użytkowników forum. Artykuły promowały wydajność laptopów w gamingu, pracy twórców aplikacji kreatywnych oraz wykorzystanie najnowszych technik w codziennej pracy. Całość uzupełniona była kampanią display oraz publikacjami w mediach społecznościowych. Uczestnicy konkursu stworzyli treści wysokiej jakości, którymi dzielili się również na własnych kanałach, a każdy etap akcji był pretekstem do przekazania kolejnej porcji informacji.
Efekty
Założeniem był wzrost świadomości marki i korzyści produktu, ilość wyświetleń materiałów tzw. impressions oraz wejść na stronę promocji. Cztery artykuły na PPE.pl (OTS: 3,3M), które zostały przeczytane niemal 10 000 razy każdy. Publikacje promowały wydajność laptopów w gamingu, pracy kreatywnej oraz wykorzystanie najnowsze techniki NVIDII w codziennej paracy, a najlepsze prace społeczność mogła komentować pod wynikami konkursu. Reklama w formie 6 bannerów w różnym formacie na portalu ppe.pl oraz 3 na Facebooku, które łącznie miały prawie 800 000 wyświetleń w zestawieniu z postami na fanpage’u PPE.pl, które osiągnęły zasięg liczący ponad 230 000 wyświetleń. Każdy z wymienionych elementów zawierał link do sekcji z promowanymi laptopami.