Account Suspended
Account Suspended
This Account has been suspended.
Contact your hosting provider for more information.

Premiera eBike’a Krossa w mediach

(pl) Od marca 2017 r., wraz z początku sezonu rowerowego, ruszyła kampania promująca nowy, rewolucyjny produkt klienta Kross – rower elektryczny Trans Hybrid w dwóch wersjach: 3.0 i 5.0.

Od marca 2017 r., wraz z początku sezonu rowerowego, ruszyła kampania promująca nowy, rewolucyjny produkt klienta Kross – rower elektryczny Trans Hybrid w dwóch wersjach: 3.0 i 5.0. W związku z tym przeprowadziliśmy szeroką akcję, mającą zaprezentować te modele i za pomocną publikacji medialnych wytłumaczyć, co to jest eBike, jakie są jego zalety i przeznaczenie. W skład kampanii wchodziły serie artykułów o premierze powyższego modelu, testy i product placement w różnych mediach.

 

W marcu w numerze 12/2017 r. tygodnika „Newsweek” i na stronie www.newsweek.pl ukazał się artykuł pt. „Ostre koło” o rozwijającym się polskim rynku rowerowym. Jest w nim wzmianka o premierze rowerów elektrycznych Krossa, a materiał zilustrowany został zdjęciem na całą stronę przedstawiającym cyklistę na rowerze tej marki.

  

Artykuły o premierze rowerów z serii Trans Hybrid ukazały się także w tygodniku „Wprost” i na portalu www.wprost.pl pod tytułem „Elektryczne dwa kółka” oraz na portalach www.facet.onet.pl, a także www.facet.interia.pl i www.newpolishdesign.pl. Testy Trans Hybrid opublikowano w „Playboy’u”, „Focus”, „Stuff”, „Poznaj świat” oraz „Rower Tour”, a product placement dotyczący tej elektrycznej konstrukcji ukazał się też w takich tytułach jak: „CKM”, „T3″, „Be Active”, „Samo Zdrowie” i „Men’s Health”.

    

Osobny artykuł wraz z filmikiem pt. „Jeździliśmy na polskim rowerze elektrycznym” na swoim kanale na YouTube z wrażeniami z jazdy na Ebike’u Krossa zamieściła Grupa Antyweb. Ten model został również zaprezentowany w jednym z odcinków programu „Nowy Gadżet” w TVN Turbo, prowadzonym przez Kubę Klawitera. Przetestowali go również w formie tekstowej i wideo redaktorzy portalu www.facet.interia.pl. Kolejne opisy testowania tych elektrycznych dwóch kółek ukazały się na łamach portalu www.videotesty.pl i w internetowym magazynie poświęconym m.in. nowinkom technologicznym „iMagazine”.

Więcej o realizacji kampanii eBike’a Krossa znajdziecie tutaj.

« back to news
Log in