Account Suspended
Account Suspended
This Account has been suspended.
Contact your hosting provider for more information.

NVIDIA VERSUS – turniej dla influencerów z Europy

(pl) Pod koniec lipca podwarszawskim Julinku odbył się turniej gier dla influencerów z Europy, organizowany przez naszego klienta – firmę NVIDIA we współpracy z HP Omen. Odpowiadalismy za promowanie wydarzenia w mediach oraz koordynacja materiałów w social mediach.

Pod koniec lipca podwarszawskim Julinku odbył się turniej gier dla influencerów, organizowany przez naszego klienta – firmę NVIDIA we współpracy z HP Omen. Zawodnikami były drużyny złożone ze znanych streamerów z całej Europy, rywalizujące  w 4-osobowych zespołach w grach “Fortnite” i “Apex Legends”. Jednym z celów tych rozgrywek było pokazanie iż hasło przewodnie kampanii Frames Win Games jest odzwierciedleniem rzeczywistości, a sprzęt do grania – ba! wygrywania ma znaczenie!

Polskę reprezentowała znakomita czwróka streamerów: “Izak”, “Leh”, “urQueen” oraz “Highstyled”. Starli się z reprezentacjami Hiszpanii, Rosji, Niemiec, Francji i łączoną drużyną brytyjsko-skandynawską.

Zmagania zawodników można było śledzić w serwisie Twitch.tv, na oficjalnym kanale NVIDIA GeForcePL, z komentarzem Bartłomieja “Tybek” Tybora i Wojciecha “Łozo” Łozowskiego.

Po dwóch dniach zażartych potyczek,  polska ekipa gładko poradziła sobie z rywalami – w “Fortnite” zgromadzili 297 pkt., w odniesieniu do 182 “oczek” drugich w rankingu Francuzów. Z kolei w “Apex Legends” łupem “Izaka” i spółki padły 403 pkt., wobec 279 na koncie zespołu numer dwa – Brytyjczyków i Skandynawów. Cieszyliśmy
Naszą rolą było promowanie wydarzenia w mediach przed rozpoczęciem, zaproszenie kluczowych mediów na samo wydarzenie oraz dostarczeniem mediom informacji o wyniku i przebiegu wydarzenia już po jego zakończeniu. Zorganizowaliśmy również kilka wywiadów, w których Oliver Beck, szef marketingu GeForce, opowiadał o premierze kart GeForce RTX Super , nowych technologiach w grach, przyszłości gamingu i  reakcji na ruchy konkurencji.
Koordynowaliśmy również media społecznościowe firmy NVIDIA przez cały czas przygotowań oraz w trakcie samego eventu i po nim.

Owocem naszych starań było 31 publikacji w najważniejszych mediach (łącznie OTS: 96.64M).m.in. Dobreprogramy (OTS: 13.10M), PurePC (OTS: 3.96M), WP Gry (OTS: 1.20M), pomimo bardzo niszowego tematu, weekendu i odległego od centrum Warszawy miejsca wydarzenia.

« back to news
Log in