office 2013 product key shop You can find product key for microsoft office 2013 , microsoft office 2013 serial number, microsoft office 2013 product key , office 2013 activator Office Professional Plus 2013 Key Office Professional Plus 2010 Key http://www.cdkeypascher.com http://www.productkeysale.com

Promocja charytatywnej akcji z udziałem YouTuberów i graczy

Już po raz trzeci odpowiadaliśmy za kampanię medialną, dotyczącą przedświątecznej inicjatywy NVIDIA Charity Stream. Naszym zadaniem było nagłośnienie i wypromowanie charytatywnej akcji w którą zaangażowanych zostało kilkudziesięciu znanych YouTuberów, zawodowych graczy i influencerów. W weekend, 9-10 grudnia, przez 36 godzin kolejno grali oni w popularne gry komputerowe w warszawskim studiu lub w swoich domach. Zmagania […]

Już po raz trzeci odpowiadaliśmy za kampanię medialną, dotyczącą przedświątecznej inicjatywy NVIDIA Charity Stream. Naszym zadaniem było nagłośnienie i wypromowanie charytatywnej akcji w którą zaangażowanych zostało kilkudziesięciu znanych YouTuberów, zawodowych graczy i influencerów. W weekend, 9-10 grudnia, przez 36 godzin kolejno grali oni w popularne gry komputerowe w warszawskim studiu lub w swoich domach. Zmagania można było obejrzeć podczas internetowego streamu, a uczestnicy przez cały czas zachęcali widzów do zapisywania się do bazy potencjalnych dawców szpiku i wpłat na rzecz Fundacji DKMS. Szuka ona Dawców dla Pacjentów z nowotworami krwi, potrzebujących przeszczepienia komórek macierzystych szpiku.

charity  cd action

W akcji wzięli udział między innymi: wokalista Wojciech „Łozo” Łozowski, były lider zespołu Afromental, Krzysztof „Jankes” Jankowski, prezenter znany z Radia ESKA i TVP2, reZigiusz, Izak, Pasha Biceps, Nervarien, Wonziu czy inetkoxTV. Inicjatywa zakończyła się ogromnym sukcesem, gdyż przez 36 godzin udało się uzbierać około 80 000 zł, a uczestnikom kibicowało 140 000 internautów oglądających streaming. Zaś w weekend Fundacja DKMS zarejestrowała prawie 1000 nowych potencjalnych dawców. Takie wyniki daleko przeszły oczekiwania organizatorów.

interia  charity nvidia

To już trzecie tego typu wydarzenie oparte na streamowanej rozgrywce i organizowane przez naszego wieloletniego klienta – NVIDIĘ. Dlatego tym razem musieliśmy wykazać się wyjątkową kreatywnością, by zainteresować nią media. Skupiliśmy się na jej charytatywnym wymiarze i uświadamianiu dziennikarzom (a przez to czytelnikom), jak bardzo można pomóc zapisując się do bazy potencjalnych dawców szpiku oraz na rozwiewaniu mitów związanych z procedurą przeszczepu (zabieg wcale nie jest bolesny i nie wiąże się dla dawcy z żadnym ryzykiem ani opłatami). Ale akcentowaliśmy także e-sportowy charakter wydarzenia, gdyż wszyscy uczestnicy rywalizowali ze sobą podczas kampanii, grając w tak znane gry jak „PlayerUnknown’s Battlegrounds”, „Fortnite”, „Counter Strike: Global Offensive” czy „League of Legends”. E-sport jest w Polsce ciągle mało znany, ale znaczenie i zainteresowanie tą dziedziną dynamicznie rośnie, co widzimy przy każdym związanym z nią evencie, który obsługujemy PR-owo.

charity  charity

W ten sposób udało nam się nagłośnić inicjatywę NVIDIA Charity Stream w największych tytułach okołogamingowych (PC LAB, PC Format, Benchmark, gry.interia.pl, dobreprogramy.pl, cdaction.pl), ale również np. na serwisach Sportowefakty.wp.pl, warszawa.naszemiasto.pl oraz na falach Radiowej Czwórki.

charity  dobre programy

« back to news
Log in