jak
pracujemy

Podstawą jest analiza – najważniejszych cech produktu/ usługi, przekazu klienta, konkurencji, możliwości promocji w mediach i wśród influencerów oraz tzw. twórców internetowych. Dobieramy efektywne sposoby i kanały komunikacji, dopasowujemy do budżetu oraz KPI klienta. Działamy, analizujemy rezultaty, raportujemy. Pełna obsługa: klient otrzymuje plan oraz jego rezultaty wraz z analityką.

nasza
misja

Wspieramy firmy w obszarze szeroko pojętej komunikacji. Rozwiązujemy problemy, proponujemy nowe drogi promocji bazując na trendach i nowych technologiach. Wykorzystujemy public relations, social media, digital marketing oraz influencer relations, by dotrzeć z produktem do odpowiedniej publiki.

nasze
wartości

Wartości, którymi kierujemy się we współpracy z klientem to: zaangażowanie, partnerstwo, kreatywność, ale i zdrowy rozsądek. Bierzemy pod uwagę potrzeby i możliwości budżetowe klienta, proponując dopasowane do nich rozwiązania.

nasze
grupy docelowe

Podstawą naszych działań jest dopasowanie stylu i narzędzi komunikacji do odbiorców. Dziennikarze, blogerzy, liderzy opinii, konsumenci, pracownicy. Stosujemy wiedzę ekspercką w niszowych rynkach i mediach wertykalnych oraz akcje z takimi właśnie influencerami.