office 2013 product key shop You can find product key for microsoft office 2013 , microsoft office 2013 serial number, microsoft office 2013 product key , office 2013 activator Office Professional Plus 2013 Key Office Professional Plus 2010 Key http://www.cdkeypascher.com http://www.productkeysale.com

Influencer Marketing

    Influencer, czyli kto?

    To każdy, kto tworzy w intenercie, czyli bloger, YouTuber, celebryta, osobistość internetu lub lider opinii w danej branży.

      Po co marce influencer?

      Dobrze dobrany influencer wzmacnia wiarygodność oraz zasięg marki. Jego fan to „kumpel” albo idol, jemu się wierzy i pragnie się posiadać to, co on. Czyli nasz produkt. A najwięksi inlfuencerzy docierają do milionów. Tylko kogo wybrać i jak z nim pracować?

      Z racji wieloletniej opieki nad znanymi markami mamy doświadczenie we współpracy z influencerami z branży consumer electronics, fashion i sport. Coraz częściej też tych niszowych – branży edukacyjnej, popularno-naukowej i finansowej.

      Łączymy tę wiedzę z bazą wszystkich wartościowych twórców internetowych, dostarczając ciekawego materiału oraz zasięg i leady.

    Co dla Ciebie zrobimy:

    ** Przeprowadzimy research i audyt, by najlepiej dobrać influecera i umieścić markę w idealnym dla niej kontekście oraz dopasować komunikat do odbiorców
    ** Przeprowadzimy i zoptymalizujemy kampanię promocyjną produktu lub marki
    ** Zaplanujemy i zrealizujemy długofalową współpracę, tworząc ambasadorów marki
    ** Stworzymy / rozwiniemy kanał YouTube, fanpage na FB, IG, LN
    ** Dostarczymy komplet działań: strategię, plan, realizację i raport

      Dopasowanie odpowiedniego influencera do marki to jedno z największych wyzwań dla marketera. Nierzadko firmy nie potrafią znaleźć twórcy, który najlepiej wpisuje się w koncepcję ich marki – głównie ze względu na mnogość profili czy blogów oraz niepewność co do mierzalnych efektów.

        Częstym błędem marek jest skupienie się na tych najbardziej znanych twarzy. Nierzadko jednak współpraca z mniej zasięgowym twórcą, mocniej angażującym i ze świetnie dopasowaną grupą docelową okazuje się efektywniejsza od kampanii zrealizowanej na kanale o milionowych zasięgach. Zachęcamy do przeczytania jednej z naszych realizacji.
« powrót do oferty

zadowolonych

15/15

klientów

zrealizowaliśmy

285

kampanii

współpraca z

22

globalnymi markami

Nasze
wyniki
Zaloguj się