KAMPANIA USŁUGI STREAMINGOWEJ GEFORCE NOW W SUBSKRYPCJI RTX 3080
W grudniu 2021 roku nasz klient wprowadził na rynek europejski nowy model subskrypcji swojej streamingowej usługi GeForce NOW. Plan RTX 3080 gwarantuje użytkownikom na każdym kompatybilnym urządzeniu wydajność w grach na poziomie desktopowych kart graficznych GeForce RTX 3080.
Główny cel kampanii: Dotarcie z informacjami na temat wygody korzystania z usługi GeForce NOW do grup docelowych, którymi są zarówno entuzjaści gier komputerowych jak i tradycyjni miłośnicy elektronicznej rozrywki okazjonalnie używający konsol. Zaprezentowanie korzyści wynikających z możliwości uruchamiania zaawansowanych graficznie gier na praktycznie dowolnym urządzeniu podłączonym do internetu.
Działania: Zaplanowaliśmy cykl publikacji w największych mediach gamingowych oraz serwisach poświęconych tradycyjnej rozrywce, prezentujących możliwości uruchamiania ponad 1000 gier PC na praktycznie dowolnym urządzeniu (stare komputery stacjonarne i laptopy, SHIELD TV, inteligentne telewizory, Chromebooki, smartfony i tablety).
Przekazaliśmy dziennikarzom materiały na temat mechanizmów działania usługi oraz efektów redukcji opóźnień, którymi są wrażenia z rozgrywki uruchomionej w chmurze identyczne z tymi osiąganymi na stacjonarnych urządzeniach. Pomagaliśmy w przygotowaniu treści. Zapewniliśmy wczesny dostęp do usługi GeForce NOW w subskrypcji RTX 3080 osobom przygotowującym recenzje i opisującym własne wrażenia ze streamingowej rozgrywki. Pomagaliśmy w doborze tytułów kierowanych do różnych grup graczy, w tym gier wykorzystujących ray tracing.
Efekty: Trzy artykuły w Filmweb (OTS: 40M), największym polskim serwisie internetowym poświęconym filmom i ludziom kina, o graniu na urządzeniach mobilnych i komputerach Mac, wykorzystaniu starego laptopa do nowoczesnych gier, graniu na kanapie w najnowsze gry PC dzięki urządzeniu SHIELD TV.
Jedenaście artykułów w GRYOnline (OTS: 11M), największym polskim medium gamingowym, opartych o cotygodniowe ogłoszenia nowych gier w GeForce NOW oraz informacje na temat technik wykorzystywanych podczas streamingu z chmury, opisujące najciekawsze tytuły w różnych kategoriach dostępne za pośrednictwem usługi.
Przykład: Dying Light 2 w pełnej krasie na komputerze wyposażonym w siedmioletnią kartę graficzną dzięki GeForce NOW RTX 3080. Szereg recenzji przedstawiających wrażenia z grania za pośrednictwem GeForce NOW w dowolnych warunkach (na kanapie i na zewnątrz) i na dowolnym urządzeniu. Testy zostały opublikowane m.in. przez naEKRANIE (OTS: 3.5M), GRYOnline (OTS: 11M), Android.com.pl (OTS: 1.9M), Telepolis (OTS: 7.9M), Spider’s Web (OTS: 6.6M), Instalki (OTS: 2.1M) i PurePC (OTS: 2M).