Epson Business Partner Conference 2018

Projektory i drukarki to flagowe produkty firmy Epson

Klient
Epson
Kategoria
PR Ekspercki
Tagi
Epson

Przedstawiamy case study, które jest próbką naszych działań z dziedziny PRu eksperckiego. Okazją była wizyta wiceprezesa firmy Epson podczas cyklu spotkań z partnerami handlowym w Polsce – Business Partner Conference 2018.

Wyzwaniem było efektywne zaproszenie dziennikarzy mediów biznesowych, kanałowych, IT, fotograficznych oraz ogólnopolskich, którym należało w przystępny i atrakcyjny sposób pokazać wyższość wydruków atramentowych nad laserowymi.

Ten oraz inne tematy krążące wokół całkowitego kosztu operacyjnego (TCO) , ekologii w kontekście rozwiązań dla biznesu należało podać w skompensowanej i atrakcyjnej formie dla każdego typu medium.

Zainteresowanie mediów budowaliśmy stopniowo oraz wielowątkowo. Przed samym wydarzeniem rozesłaliśmy 3 rodzaje profilowanych zaproszeń. Stworzyliśmy także dedykowane informacje prasowe oraz materiał ekspercki z danymi IDC.

Co więcej, oficjalne spotkanie z przedstawicielami firmy poprzedzone zostało briefingiem dla wybranych mediów. Z kolei po zakończeniu oficjalnej części zorganizowaliśmy serię wywiadów dla niewielkiej liczby dziennikarzy – na miejscu zapewniliśmy im także dostęp do tłumaczów. W efekcie naszych starań powstały 2 materiały wideo przeznaczonych do szerokiej dystrybucji (wypowiedzi Massimo Pizzocri i Krzysztofa Modrzewskiego – szefa polskiego oddziału).

Warto także podkreślić, że każdy etap realizacji wydarzenia, w tym zapraszanie partnerów, relacja, czy podsumowanie, nagłaśniany był w mediach społecznościowych z użyciem FB oraz LN.

Na miejsce przybyło 30 dziennikarzy, którzy brali udział zarówno w prelekcji na scenie głównej, jak i poszczególnych warsztatach poświęconych różnym rozwiązaniom w salach przyległych. Wygenerowaliśmy 46 publikacji.

W tym 6 wywiadów w takich mediach jak Computer Reseller News, ITReseller, Wirtualna Polska, Dobre Programy. Relację w formie materiału filmowego opublikowały takie wysokozasięgowe media jak wp.pl, dobreprogramy.pl, CRN, IT Reseller, Polityka, Puls Biznesu. Łączny zasięg publikacji osiągnął 8 600 000 UU oraz 30mln OTS. Tematyka poruszana podczas wydarzenia zainteresowała inne, ogólnopolskie media, czego skutkiem były kolejne materiały.