Projektory i drukarki to flagowe produkty firmy Epson
Projektory i drukarki to flagowe produkty firmy Epson. Wyzwaniem naszej akcji w zakresie influencer marketingu było zaprezentowanie ich w kontekście lifestylowym w sposób naturalny i atrakcyjny dla grupy docelowej.
Influencerzy – ekipa Youtuberów ze smykałką do aranżowania wnętrz i para znanych instagramerów uwielbiających podróżować i marzących o kinie domowym – otrzymało projektory, natomiast blogerka parentingowa oraz mama-blogerka ze słabością do nowinek technologicznych dostały od nas wielofunkcyjne kolorowe drukarki z serii EcoTank.
W ramach akcji powstały cztery indywidualne scenariusze działania. Para instagramerów stworzyła rodzinny salon telewizyjny, o którego tworzeniu i całej koncepcji opowiadała na InstaStories oraz na blogu.
Ekipa YouTuberów zaprezentowała na swoim kanale video z imponującej akcji zbudowania „miniaturowego kina” w dedykowanym do tego celu pokoju. Blogerka parentingowa pokazała swoim obserwatorom jak powstawał krok po kroku rodzinny fotoalbum z wydrukowanymi na drukarce fotografiami, a mama-blogerka wyjaśniła dlaczego drukarka EcoTank to najlepsza… superniania.
Za sukcesem całej akcji stał spersonalizowany przekaz u każdego z influencerów. Dokładnie przemyślany i szczegółowo zaplanowany, tak aby zainteresować śledzącą ich grupę odbiorców.
W efekcie prowadzonych działań powstały 3 wpisy blogowe u influencerów lifestylowych, 1 materiał video opublikowany przez ekipę YouTuberów na kanale „5 sposobów na…” oraz 5 wpisów na social media (FB, Instagram, InstaStories). Łączny zasięg akcji wyniósł 3,4 mln OTS i zaowocował ilością blisko 17 tys. polubień i ponad 900 komentarzami w kanałach social media współpracujących z marką influencerów.