Frames Win Games

Klient
NVIDIA
Kategoria
Promowanie kart graficznych
Tagi
NVIDIA, RTX, GeForce, Frames Win Games

Pod koniec lipca podwarszawskim Julinku odbył się turniej gier dla influencerów, organizowany przez naszego klienta – firmę NVIDIA we współpracy z HP Omen.

Zawodnikami były drużyny złożone ze znanych streamerów z całej Europy, rywalizujące w 4-osobowych zespołach w grach “Fortnite” i “Apex Legends”.

Jednym z celów tych rozgrywek było pokazanie iż hasło przewodnie kampanii Frames Win Games jest odzwierciedleniem rzeczywistości, a sprzęt do grania – ba! Wygrywania – ma znaczenie.

Polskę reprezentowała znakomita czwórka streamerów: “Izak”, “Leh”, “urQueen” oraz “Highstyled”. Starli się z reprezentacjami Hiszpanii, Rosji, Niemiec, Francji i łączoną drużyną brytyjsko-skandynawską.

Zmagania zawodników można było śledzić w serwisie Twitch.tv, na oficjalnym kanale NVIDIA GeForcePL, z komentarzem Bartłomieja “Tybek” Tybora i Wojciecha “Łozo” Łozowskiego.

Naszą rolą było promowanie wydarzenia w mediach przed rozpoczęciem, zaproszenie kluczowych mediów na samo wydarzenie oraz dostarczeniem mediom informacji o wyniku i przebiegu już po jego zakończeniu.

Zorganizowaliśmy również kilka wywiadów, w których Oliver Beck, szef marketingu GeForce, opowiadał o premierze kart GeForce RTX Super, nowych technologiach w grach, przyszłości gamingu i  reakcji na ruchy konkurencji.

Koordynowaliśmy również media społecznościowe firmy NVIDIA przez cały czas przygotowań oraz w trakcie samego eventu i po nim.

Owocem naszych starań było 41 publikacji w najważniejszych mediach (łącznie OTS: 96.64M).m.in. Dobreprogramy (OTS: 13.10M), PurePC (OTS: 3.96M), WP Gry(OTS: 1.20M), pomimo bardzo niszowego tematu, weekendu i odległego od centrum Warszawy miejsca wydarzenia.