Frames Win Games
Pod koniec lipca podwarszawskim Julinku odbył się turniej gier dla influencerów, organizowany przez naszego klienta – firmę NVIDIA we współpracy z HP Omen.
Zawodnikami były drużyny złożone ze znanych streamerów z całej Europy, rywalizujące w 4-osobowych zespołach w grach “Fortnite” i “Apex Legends”.
Jednym z celów tych rozgrywek było pokazanie iż hasło przewodnie kampanii Frames Win Games jest odzwierciedleniem rzeczywistości, a sprzęt do grania – ba! Wygrywania – ma znaczenie.
Polskę reprezentowała znakomita czwórka streamerów: “Izak”, “Leh”, “urQueen” oraz “Highstyled”. Starli się z reprezentacjami Hiszpanii, Rosji, Niemiec, Francji i łączoną drużyną brytyjsko-skandynawską.
Zmagania zawodników można było śledzić w serwisie Twitch.tv, na oficjalnym kanale NVIDIA GeForcePL, z komentarzem Bartłomieja “Tybek” Tybora i Wojciecha “Łozo” Łozowskiego.
Naszą rolą było promowanie wydarzenia w mediach przed rozpoczęciem, zaproszenie kluczowych mediów na samo wydarzenie oraz dostarczeniem mediom informacji o wyniku i przebiegu już po jego zakończeniu.
Zorganizowaliśmy również kilka wywiadów, w których Oliver Beck, szef marketingu GeForce, opowiadał o premierze kart GeForce RTX Super, nowych technologiach w grach, przyszłości gamingu i reakcji na ruchy konkurencji.
Koordynowaliśmy również media społecznościowe firmy NVIDIA przez cały czas przygotowań oraz w trakcie samego eventu i po nim.
Owocem naszych starań było 41 publikacji w najważniejszych mediach (łącznie OTS: 96.64M).m.in. Dobreprogramy (OTS: 13.10M), PurePC (OTS: 3.96M), WP Gry(OTS: 1.20M), pomimo bardzo niszowego tematu, weekendu i odległego od centrum Warszawy miejsca wydarzenia.