Promocja marki iiyama

Promocja monitorów gamingowych z serii G-MASTER

Klient
iiyama
Kategoria
monitory komputerowe
Tagi
iiyama, monitor, g-master, graczy, grania, obraz

Cały rynek sprzętu dla graczy rośnie i rok do roku wzrasta sprzedaż monitorów gamingowych. Nie jest to jednak prosty wzrost wolumenu sprzedaży dotychczasowych liderów. Pojawili się nowi agresywni gracze, którzy wykorzystując swoje doświadczenie w innych segmentach sprzętu przejmują rynek. Tradycyjni producenci skupiający się na ekranach LCD muszą zadbać o dotarcie ze swoją ofertą do potencjalnych klientów, jak również o dywersyfikację oferty.

Jednym z projektów dla iiyamy była promocja serii monitorów G-MASTER, przeznaczonych właśnie dla graczy i wyróżniających się spośród pozostałych modeli specyficznymi cechami pożądanymi właśnie przez użytkowników spędzających dużo czasu na elektronicznej rozrywce.

Dostosowując się do preferencji klienta główny nacisk kampanii został położony współpracę z tradycyjnymi mediami, organizowanie testów monitorów i publikowanie artykułów nawiązujących tematycznie do monitorów, anonsowanie promocji i zapewnienie obecności monitorów na imprezach dla graczy. Kampanię prowadzono w mediach drukowanych i serwisach internetowych. Jej celem było przypominanie użytkownikom o marce z tradycjami produkującej bardzo dobre jakościowo monitory.

Efektem kampanii było ponad 100 publikacji, zarówno testów, artykułów dotyczących tematów powiązanych z monitorami, informacji o nowych produktach i promocjach, a także o imprezach, na których były obecne monitory iiyama. Zaaranżowano testy monitorów z serii G-MASTER w mediach takich jak PC Format, moviesroom.pl, pclab.pl, CD-Action, Allegro.pl.  Przygotowano serię publikacji edykacyjnych dotyczących tematów związanych z monitorami w serwisach crn.pl, mobo.pl, signs.pl, retail360.pl czy gazetawroclawska.pl, brandsit.pl i menworld.pl, oraz techno-senior.pl i dobreprogramy.pl

Monitory z serii G-Master były także dostępne dla publiczności odwiedzającej imprezy dla graczy w 2019 roku GameON i PGA.