Najlepsza z najlepszych
Ambasadorka polskiego kolarstwa górskiego – takiego określenia najczęściej używa się w odniesieniu do Mai Włoszczowskiej, dwukrotnej wicemistrzyni olimpijskiej, multimedalistki i ulubienicy publiczności. Ściga się w barwach Kross Racing Team, drużyny należącej do naszego klienta – polskiego producenta rowerów Kross. 15 wrześniu 2018 roku zawodniczce przyszło zmierzyć się z jednym z najtrudniejszych wyścigów MTB w swojej dotychczasowej karierze, czyli mistrzostwach świata w maratonie kolarstwa górskiego we włoskim Auronzo di Cadore. Polka zdobyła ostatecznie brązowy medal, co jest jednym z jej największych sportowych osiągnięć.
Naszych zadaniem było baczne obserwowanie zawodów, a po ich zakończeniu błyskawiczne sporządzenie i wysyłka do mediów sportowych i branżowych (szeroko pojęta branża rowerowa oraz kolarstwo) komunikatu prasowego wraz ze zdjęciami. Aranżowaliśmy także kontakt z największymi redakcjami sportowymi i telewizyjnymi, przed i po zawodach. Wszystko to by mieć pewność, że news o wyścigu i podium dla Mai Włoszczowskiej nie zostanie pominięty. Wcześniej w porozumieniu z kolarką przekazywaliśmy dziennikarzom telefoniczne namiary na nią, by mogli świeżo po zakończonej rywalizacji poprosić ją o komentarz.
O sukcesie Włoszczowskiej pojawiło się łącznie 35 materiałów. Były to trzy wzmianki w programie „Polsat News”, artykuły m.in. w „Fakcie”, „Gazecie Wyborczej”, „Przeglądzie Sportowym”, „Słowie Sportowym” i na portalach sportowefakty.wp.pl, onet.pl, sport.interia.pl, sport.tvp.pl, tvn24.pl, polskieradio24.pl, polskatimes.pl, przegladsportowy.pl, dziennik.pl, polsatsport.pl. Łączny szacowany zasięg (liczba odsłon miesięcznie, nakład, codzienna oglądalność) wyniósł ok. 415 260 000.