Promocja kart graficznych Palit RTX 2060 Super i RTX 2070 Super

Promocja modeli RTX 2060 Super i RTX 2070 Super

Klient
Palit
Kategoria
karty graficzne
Tagi
Palit, RTX, 2060 SUPER, 2070 SUPER, ray tracing, karta graficzna

Druga połowa 2019 to wprowadzenie na rynek odświeżonej linii kart firmy NVIDIA z serii RTX. Nowe, lepsze, szybsze modele oznaczone są dopiskiem SUPER, to modele 2060 SUPER, 2070 SUPER i 2080 SUPER. Na rynku pojawia się olbrzymia ilość modeli z tymi układami. Każda firma produkująca komponenty pecetowe przedstawia własny model.

Głównym celem prowadzonej kampanii było zapewnienie widoczności kart firmy Palit i Gainward (marka należąca do Palita) w największych polskich mediach. Wśród wielu informacji o najnowszych modelach potencjalni klienci powinni otrzymać komunikat o istnieniu, wydajności i dostępności konkretnych modeli Palita a także o wyróżniających je na tle konkurencji cenach.

Z racji tego, że karty graficzne to sprzęt przede wszystkim wykorzystywane dla graczy i przygotowywany z myślą o ich upodobaniach postawiliśmy na kanały docierające właśnie do tego grona. W grę wchodziły media drukowane, choć główny nacisk został położony na serwisy internetowe kierowane do pasjonatów sprzętu i gier, oraz youtube.

Na kampanię składały się artykuły zawierające klasyczne testy wydajnościowe produktów, w tym także umieszczanie kart Palita jako modeli referencyjnych w testach modeli innych producentów,  informacje o produktach umieszczane przy okazji artykułów dotyczących gier, oraz aktualnych nowości. Istotnym elementem były także akcje z popularnymi Youtuberami.

Efektem kampanii było ponad 50 publikacji dotyczących wyłącznie kart z rodziny RTX. Wyniki testów pojawiły się drukiem w PC Formacie i CD Action, a także w serwisach ithardware.pl (OTS 524 tys.). Artykuły dotyczące tematów growych (np. wydajność nowych gier) z nawiązaniami do kart Palita zamieściły, benchmark.pl (OTS 4,2 mln), instalki.pl (OTS 1,99 mln), ppe.pl, dobreprogramy.pl (OTS 11,7 mln), purepc.pl (OTS 2 mln), Interia (OTS 5,43 mln)

Karty Palita często polecano w konfiguratorach sprzętowych i świątecznych prezentownikach: ppe.pl (OTS 3,62 mln), purepc.pl (2 mln), gry-online.pl (OTS 10,5 mln)

Nie sposób pominąć sporą liczbę filmów pokazujacych karty Palita i Gainwarda na kanałach takich youtuberów jak:  Bonkol, Techlipton, blackwhite TV, VideoTesty, Zmaslo.