Prezentacja produktów Fresh n Rebel na See Bloggers 2019
Blisko 2500 polskich influencerów, prelekcje, spotkania i warsztaty z 80 najpopularniejszymi twórcami internetowymi oraz celebrytami znanymi z pierwszych stron gazet i portali, a do tego niepowtarzalna przestrzeń targowa, na której marki stawiające na influencer marketing zaprezentowały swoje kreatywne stoiska i najlepsze produkty – kilkudniowy event See Bloggers Łódź 2019 z roku na rok przyciąga coraz więcej branżowych uczestników.
Wśród firm, które przedstawiły swoją działalność influencerom, mającym realny wpływ na codzienne decyzje zakupowe Polaków, nie mogło zabraknąć naszego klienta, holenderskiej marki Fresh n Rebel, która produkuje mobilne, designerskie urządzenia zawsze świetnie dostosowane do najnowszych trendów w modzie i urządzaniu wnętrz.
W ciągu trwających dwa dni targów, zbudowane przez nas stoisko marki odwiedziło prawie 200 influencerów, którzy chętnie testowali urządzenia np. designerskie słuchawki w najmodniejszych kolorach, fantazyjne, kolorowe głośniki i powerbanki, rozmawiali na temat potencjalnej współpracy z firmą, wypełniali ankietę dotyczącą słuchania muzyki w podróży, a także wzięli udział w konkursie fotograficznym, polegającym na wykonaniu pomysłowego zdjęcia na tle ścianki z widokiem na Rotterdam z możliwością wygrania zestawu mobilnych urządzeń.
Ufundowaliśmy również 6 nagród na gali Hasztagi Roku, które powędrowały do najbardziej znanych postaci internetu i showbiznesu m.in. Anny Lewandowskiej, Maffashion, Littlemooonster96 czy blogerów podróżniczych Busem przez świat.
Targi okazały się wielkim sukcesem. Wielu influencerów zachwyciło się designem, kolorami i wysoką jakością produktów Fresh n Rebel, a możliwość przetestowania sprzętu czy usłyszenia siły dźwięku płynącej z malutkiego, a zaskakująco mocnego głośnika zrobiła na uczestnikach olbrzymie wrażenie. W trakcie targów nawiązaliśmy kontakty z wieloma influencerami, z którymi chcielibyśmy długofalowo współpracować w bliskiej lub dalszej przyszłości.
Zainteresowanych działaniem z marką było ponad 100 twórców internetowych. W wyniku działań związanych z eventem See Bloggers 2019 marka Fresh n Rebel uzyskała w ciągu 2 dni w social media następujący zasięg: 5918 polubień, 3711 wyświetleń wideo, 9000 wyświetleń na InstaStories influencerów oraz 217 komentarzy.