Wyprawa Kross the Himalaya 2018

Podróż w nieznane

Klient
Kross
Kategoria
Promowanie marki
Tagi
kross, krossracingteam, majawłoszczowska, kolarstwogórskie, mtbxc

Oto case scenario z którego jesteśmy naprawdę dumni. Zmierzyliśmy się z ambitnym i fascynującym zadaniem, zleconym przez naszego klienta – polskiego producenta rowerów KROSS. Celem było wypromowanie projektu KROSS the Himalaya 2018. Pod tą nazwą kryje się postać doświadczonego podróżnika Marcina Korzonka, który wybrał się na trekkingowym rowerze KROSS Trans 11.0 w indyjskie Himalaje, do tzw. małego Tybetu. W ciągu około miesiąca pokonał najwyższe przełęcze świata. Jego bilans wyniósł 1300 km przejechanych w poziomie, ponad 18 km w pionie i 24 dni czystej jazdy.

Użyliśmy wielu różnych narzędzi PR-owych: notek prasowych (wysyłanych przed, w trakcie i po wyprawie) oraz zdjęć i filmików z poszczególnych etapów eskapady, budując storytelling. Nawiązywaliśmy także bezpośrednie kontakty z dziennikarzami. Sami także występowaliśmy w nagraniach telewizyjnych, wypowiadając się np. o kulisach przygotowań Marcina.

Bilans? Wymieniając tylko największe publikacje, Marcin pojawił się w „Faktach” TVN i TVN24 BiS, „Faktach po południu” TVN24, „Teleexpresie”, „Dzień dobry TVN”, „Pytaniu na śniadanie” TVP2, „TVP Wrocław” i takich stacjach radiowych jak RMF FM, Radiowa Czwórka, Eska, Radio Złote Przeboje, Radio Wrocław czy Radio RAM. Oprócz tego głośno o całym projekcie było także m.in. w najpoczytniejszym tygodniku „Angora”, magazynie „CKM”, na portalach playboy.pl, menway.interia.pl czy turystyka.wp.pl. Liczba wszystkich publikacji ogółem: 104, w tym online 70, radio 20, tv 11, prasa 3. Łączny szacowany zasięg (liczba odsłon miesięcznie, nakład, codzienna oglądalność/słuchalność) wyniósł około 47 320 787.