Kampania promocyjna sprzętów marek Njord by Elements, Xtorm i Linq by Elements
Cel kampanii
Zbudować wizerunek marek należących do holenderskiej grupy Telco. Do tej grupy należy firma Njord by Elements, specjalizująca się w produkcji designerskich i wysokojakościowych etui na produkty Apple: słuchawek AirPods, zegarków Apple Watch i iPhone’ów. Szczególnie uwagę zwracają te ostatnie, wykonane ze skóry łososia islandzkiego, zamszu, tkaniny i plastiku GRS. Kolejną marką premium jest Xtorm, mający w swojej ofercie cenione na rynku powerbanki, ładowarki i stacje ładujące (w tym solarne), a także kable. Ostatnią marką jest Linq by Elements, która oferuje szerg akcesoriów komputerowych, takich jak wielofunkcyjne multiporty, kable i różnego rodzaju adaptery.
W każdym przypadku skupiliśmy się na podkreślaniu Unique Selling Points szerokiego portfolio wymienionych wyżej produktów, na czele z ich unikatową stylistyką, funkcjonalnością, jakością, trwałością i ekologią.
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE
Działania
Skupiliśmy się na serii newsowych notek prasowych o premierach poszczególnych produktów i serii testów, zarówno sprzętów premierowych, jak i nieco starszych. Z myślą o jasno sprecyzowanym przekazie starannie wyselekcjonowaliśmy media technologiczne, głównie portale, które piszą na co dzień o tej tematyce. Dodatkowo zdecydowaliśmy się promować akcesoria poprzez YouTuberów, gdyż niektóre z nich okazały się bardzo atrakcyjne do pokazania w formie wideo. Za każdym razem dostarczyliśmy dziennikarzom komplet niezbędnych informacji na temat produktów. Szczególnym wyzwaniem była premiera etui Njord na iPhone’y 15, która musiała być sprzężone ze światową premierą we wrześniu 2023 r. najnowszej generacji smartfona Apple. Liczył się więc czas, ale też wiedza o tym, które redakcje i jacy konkretni dziennikarze zamierzają zaopatrzyć się w iPhone’a 15 i wziąć go na warsztat.
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE
Efekty
W ciągu 10 miesięcy ukazało się 145 publikacji o produktach z grupy Telco. Pokrowce Njord by Elements były opisywane w formie newsa np. na portalu Telepolis (OTS 8,1 mln) i tamże testowane, a także w serwisie Antyweb (OTS 2,8 mln). Z kolei paski do AppleWatch opisywał w swoim teście portal MyApple (OTS 317 K). O premierze futerałów na iPhone’y pisały też m.in. redakcje Applemobile (OTS 19 K) i GSMManiak (OTS 2,9 mln).
Nasze artykuły i newsy nt produktów Xtorm przez nas napisane przełożyły się na publikacje w topowych mediach m.in. Business Insider (OTS 33,5 mln), Telepolis, Instalki (OTS 1,6 mln), Benchmark (OTS 3,4 mln) czy Magazyn Ceneo (OTS 0,65 mln). Natomiast testy tych gadżetów ukazały się topowych serwisach o tej tematyce np. Android (OTS 4,1 mln, także na kanale na YouTubie tej redakcji, OTS 50,1 K) i Benchmark , czy na kanałach YouTube Gracze i Testerzy (OTS 54,2 K) , kanale na YT Offtech (OTS 2 K) oraz w kultowym kwartalniku gamingowym „CD-Action” (OTS 35 K).
Z kolei publikacje nt nowości produktowych od Linq by Elements dzięki nam ukazały się na takich stronach jak Benchmark, Scroll Morele Net (OTS 200 K), IT Hardware (OTS 1,2 mln) i AppleWorld (OTS 16 K). Z najważniejszych testów warto wymienić te na Telepolis, Benchmark i stronie głównej Interia.pl (OTS 181 mln).