PR produktowy dla linii rowerów elektrycznych KROSS

Klient

KROSS S.A., największy polski producent rowerów i akcesoriów rowerowych

Rodzaj kampanii

PR produktu, e-PR i media relations z elementami marketingu

Grupa docelowa

Osoby aktywne, zaangażowane ekologicznie, młodzi mieszkańcy wielkich miast, media kobiece, męskie i influecerzy

^ na górę strony

Cele kampanii

  • promowanie marki KROSS jako firmy produkującej rowery dopasowane do potrzeb różnych odbiorców (nie tylko górskie, ale również rowery elektryczne)
  • prezentowanie jazdy na rowerze elektrycznym jako dobrego sposobu na utrzymanie formy
  • wsparcie przekazu reklamowego KROSS-a poprzez działania PR w zróżnicowanych mediach oraz w blogosferze
  • promowanie rowerów elektrycznych w wysokozasięgowych mediach – niestandardowych dla tego produktu (mainstream IT)
^ na górę strony

Narzędzia

  • tworzenie atrakcyjnego contentu dla mediów internetowych – artykuły, poradniki
  • stały kontakt i współpraca z redaktorami zajmującymi się trendami i zdrowiem w ogólnopolskich mediach, w tym wideo
  • hands-on experience – zaproszenie dziennikarzy do fabryki w celu zrealizowania szerszego materiału
  • aranżowanie testów rowerów elektrycznych w magazynach i serwisach
  • aranżowanie publikacji „product placement” w zróżnicowanych tematycznie mediach: prasie męskiej, kobiecej i fit
^ na górę strony

Rezultaty

 

  • zorganizowanie odwiedzin dziennikarzy Grupy Antyweb w fabryce Kross S.A połączonych z prezentacją rowerów elektrycznych
  • prezentacja eBike’a w jednym z odcinków programu „Nowy Gadżet” w TVN Turbo, prowadzonym przez Kubę Klawitera.
  • film pt. „Jeździliśmy na polskim rowerze elektrycznym” na kanale YouTube Grupy Antyweb z wrażeniami z jazdy na eBike’u Krossa
  • ponad 110 publikacji w mediach internetowych m.in. Facet.onet.pl, Facet.interia.pl czy Wprost.pl
  • ponad 10 testów rowerów elektrycznych oraz product placementów w takich magazynach jak Newsweek, T3,  Wprost, Be Active, BikeBoard, CKM, Playboy czy Interia.pl, Samo zdrowie
^ na górę strony

Materiały

« powrót do realizacji